Επιστροφές προϊόντων

Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι συχνό το φαινόμενο να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος.

Η woodland.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, σας δίνει τη δυνατότητα μέσω της πληρότητας των περιγραφών και μεγεθολογίων των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.

Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων. Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων.

Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο από τα προϊόντα που αγοράσατε έχετε την δυνατότητα να το κάνετε αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας ακολουθώντας τις παρακάτω υποδείξεις :

  • Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός προθεσμίας 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων και θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς. Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε  για το κόστος επιστροφής του προϊόντος καθώς και για την εκ νέου αποστολή του προϊόντος επιλογής σας.
  • Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο όταν το προϊόν βρίσκετε στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του. Για τον λόγο αυτό καλό είναι κατά την παράδοση της παραγγελίας να ελέγχετε την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος περιεχόμενο κλπ).

    Ο επισκέπτης/χρήστης έχει δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων εντός του χρονικού ορίου της υπαναχώρησης και εφόσον πληρούνται οι όροι επιστροφής και υπαναχώρησης. Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται από το λογιστήριο της εταιρείας εντός 10 εργασίμων ημερών από την παραλαβή και τον έλεγχο των επιστρεφόμενων προϊόντων. Στην περίπτωση που το αίτημά σας για επιστροφή χρημάτων δεν προκύπτει από υπαιτιότητα της εταιρείας, από το επιστρεφόμενο ποσό αφαιρούνται τα έξοδα μεταφορικών της αρχικής αποστολής και €3 για το κόστος της επιστροφής.

    Σημείωση: Τα δωρεάν μεταφορικά, όπου αυτά αναφέρονται, σε καμία περίπτωση δεν ισχύουν για τις επιστροφές και τις επαναποστολές.

  • Για παραγγελίες που πραγματοποιούνται από marketplaces. Στην περίπτωση που η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα marketplaces, οι επιστροφές-αλλαγές θα πρέπει να γίνονται σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών-αλλαγών του κάθε marketplace. Η WOODLAND E.Ε. και το woodland.gr ΔΕΝ μπορούν να εξυπηρετήσουν την αλλαγή-επιστροφή, ούτε μέσω του woodland.gr, ούτε σε κάποιο από τα φυσικά καταστήματα.

    Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ: Επιστροφή-αλλαγή μέσω Skroutz Marketplace

Ελαττωματικά προϊόντα

Εάν το προϊόν που παραλάβατε διαπιστώσετε ότι έχει κάποιο ελάττωμα ή έλλειψη κάποιου εξαρτήματος μπορείτε να μας ενημερώσετε είτε μέσω τηλεφώνου στο +30 2310 519 412  είτε με email στο vagoik@woodland.gr για να την επίλυση του προβλήματος. Στην περίπτωση επιστροφής του προϊόντος και αφού διαπιστώσουμε ότι το λάθος οφείλετε στον κατασκευαστή αναλαμβάνουμε κατόπιν δική σας επιθυμίας είτε την αντικατάσταση του είτε την επιστροφή των χρημάτων σας η οποία θα πραγματοποιηθεί εντός 10 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν.

Οι όροι και οι προϋποθέσεις των συναλλαγών ισχύουν όπως φαίνονται στην ιστοσελίδα της εταιρίας μας. Κάθε μεταβολή ισχύει από την στιγμή που ανακοινώνεται